Chcesz schudnąć? Sprawdź od czego zacząć!

Postanowiłeś się odchudzać? Świetnie! Jeśli to Twój pierwszy raz, to zapewne masz całą masę nurtujących Cię pytań. Możliwe, że nie wiesz od czego zacząć i potrzebujesz wsparcia. Ale już nie musisz się martwić, trafiłeś w idealne miejsce – my Tobie z chęcią pomożemy!

Podpowiem Tobie jak zgubić niechciane kilogramy i pożegnać się na zawsze ze starym wizerunkiem. Kilka zasad już teraz możesz, a właściwie powinieneś wcielić w swoje życie.

  • Po pierwsze: PROWADŹ DZIENNIK DIETY

Przyjrzyj się posiłkom, które jesz. Na początku prowadź dziennik i zapisuj wszystko to, co zjadłeś danego dnia. Będzie Tobie łatwiej ocenić po tygodniu błędy oraz wyeliminować złe przyzwyczajenia. Być może w Twojej diecie często pojawia się produkt, na który w ciągu dnia nie zwracasz uwagi. Dopiero w skali tygodnia okazuje się, że jest Twoim złym nawykiem żywieniowym, z którego należałoby zrezygnować.

  • Po drugie: NIECH SZKLANKA WODY BĘDZIE Z TOBĄ

Większość z nas nie ma nawyku picia wody. „Od dziecka” podaje się nam najczęściej słodzoną herbatę, soki lub – co gorsza – gazowane napoje. Jeśli chcemy prawidłowo nawodnić organizm, to te produkty na niewiele się zdają. Wypracowanie regularnego picia wody nie trwa długo i naprawdę można do tego przywyknąć. Jeżeli nie smakuje Tobie zwykła niegazowana woda, to na naszym fanpage’u znajdziesz kilka ciekawych przepisów na domowe wody smakowe (klik link) oraz cały film poświęcony wodzie (klik).

  • Po trzecie: WYELIMINUJ NIEZDROWE PRODUKTY

Ok, pijesz wodę i to minimum półtora litra. Jestem z Ciebie dumna, wiesz? Czas na kolejny krok – eliminację. I tutaj nie ma miejsca na negocjacje. Z Twojego menu wyrzucamy NA STAŁE: kupowane słodycze, fast-foody, słodkie i gazowane napoje oraz produkty mocno przetworzone. Niech Twoim nawykiem stanie się przygotowywanie posiłków w domu. Najlepiej takich na bazie warzyw, owoców, produktów pełnoziarnistych oraz na podstawie pełnowartościowego białka i zdrowych tłuszczy. Jeden niezdrowy posiłek, zjedzony raz na jakiś czas, nie zaszkodzi Tobie, jeżeli Twoja dieta jest odpowiednia w skali tygodnia. Wiem, teraz brzmi to dla Ciebie jak magia, ale nie przejmuj się, jesteśmy tu po to, aby Tobie pomóc.

  • Po czwarte: MYŚL W STYLU FIT

Pisząc „myśl w stylu fit” mam na myśli kilka prostych zasad, które ułatwią Twój proces odchudzania. To są łatwe metody, które nie zrewolucjonizują Twojego życia, a jedynie uporządkują Twoją dotychczasową wiedzę.

– Zjadaj 4-5 posiłków w ciągu dnia, co 3- 4 godziny,

– śniadanie zjedz do godziny po przebudzeniu,

– kolacja to ostatni posiłek, który powinien być spożyty na 2-3 godziny przed snem,

– zjadaj 5 porcji warzyw i owoców w ciągu dnia, z czego minimum 3 porcje powinny stanowić warzywa,

– pamiętaj o piciu wody,

– planuj Twoje posiłki, wówczas unikniesz nieprzewidzianych, dodatkowych porcji jedzenia, zwłaszcza tych niezdrowych,

– przygotuj posiłki dzień wcześniej, a nie zaskoczy Ciebie nagłe ssanie w żołądku, które niemal zawsze kończy się zjedzeniem czegoś niezdrowego na mieście,

– bądź regularny i konsekwentny w dążeniu do swojego celu, wówczas będzie on na wyciągnięcie ręki!

  • Po piąte: ZYSKAJ ENERGIĘ PRZEZ TRENING

Czy wiesz, że zdrowa i prawidłowo zbilansowana dieta stanowi zaledwie 60% Twojego sukcesu? Kolejne 10% to odpowiednia regeneracja, a pozostałe 30% to aktywność fizyczna, czyli trening! Dzięki regularnym ćwiczeniom poprawisz przemianę materii, wzmocnisz swoje ciało i poczujesz się o niebo lepiej. Będziesz miał też więcej siły i energii w ciągu dnia, a efektem ubocznym będzie spadająca waga i poprawa sylwetki. Bez treningu dużo więcej czasu zajmie Tobie osiągnięcie upragnionej masy ciała, dzięki aktywności fizycznej zdecydowanie szybciej zobaczysz efekty!

Trudne? Myślę, że nie. A teraz wydrukuj te zasady i powieś na lodówce. Niech od dziś towarzyszą Tobie każdego dnia.

Powodzenia!

Opublikowane w Blog